Projekt: Takstav ERP
Agentúra: Bold Interactive
Obdobie: 2021 - 2022
Spoločnosť Takstav sa venuje prenájmu kontajnerov a preprave stavebnin a strojov. Potrebovala zefektívniť procesy prebiehajúce vo firme, pretože predchádzajúce riešenie bolo spojené s množstvom papierovania a komplikovanou správou zákaziek, zamestnancov a financií.
Vytvoriť systém pre digitálnu správu zákaziek, prehľad finančného toku, správu vozidiel, a eliminovať papierové dokumenty. Súčasťou bude taktiež základ pre manažérsku supervíziu práce šoférov.
Úvodná obrazovka
Dashboard obsahuje prehľad dôležitých údajov pre šoféra, aby vedel, čo bude v daný deň robiť, či má dostatok hotovosti a prehľad splnených zákaziek.
Plán práce šoféra
Na obrazovke vidí šofér na mape kde bude v daný deň plniť zákazky a taktiež časový plán jednotlivých zákaziek.
Vyhľadávanie zákazky
Pokiaľ potrebuje násjť detail zákazky, ktorú nemá naplánovanú na daný deň, môže si ju vyhľadať podľa klienta alebo prideleného ID.
Detail zakázky
Detail zákazky obsahuje trasu so všetkými bodmi, ktoré musí šofér navštíviť, aby mohol zákazku splniť. Trasu si môže načítať v GPS navigácií.
Nákupný zoznam
Pokiaľ musí na ceste nakúpiť produkty pre zákazníka, má k dispozícií zoznam s odškrtávaním, aby na nič nezabudol.
Potvrdenie predania zákazky
Pred predaním zákazky musí šofér vyhotoviť fotografiu potvrdzujúcu realizáciu zákazky, vygenerovať dodací list a získať podpis klienta.
Podpis klienta
Klient podpisuje prevzatie zákazky priamo v aplikácií, čím sa automaticky vygeneruje dodací list a odošle klientovi na e-mail.
Štatistiky pre šoféra
Šofér má k dispozícií štatistiku splnených zákaziek, aby mal lepší prehľad o odmenách.
Dispečer môže naplánovať zákazku priamo na interaktívnej mape, alebo vyplnením formuláru v postrannom panely s detailom zákazky.